Procházka ke zřícenině Trmačov

02.10.2011 23:53

V neděli 2.10.2011 jsme s kamarádem Matějem vyrazili na společnou procházku s mými milovanými psími zlatíčky. Tentokrát jsme vyrazili směr zřícenina hradu Trmačov. Cesta vedla přes les, pole i louky :-) Nejprve jsme se zastavili u pomníku Partyzánů, poté jsme pokračovali k zřícenině. Dokonce jsme cestou potkali pár bedlí a hříbků.... Fatimka se mi nezapomněla těsně před zříceninou Trmačov vyválet v kdoví čem....no myslela jsem, že mě z toho mého chlupatého prasátka odvezou... ;o) Daky byl zlatý a moc poslušný, dělá mi jen radost. Po příchodu k cíli - zřícenině Trmačov, jsem zjistila, že toho z nejmenšího hrádku na moravě moc nezbylo. Není se čemu divit, když je z přelomu 13. a 14. století. Od zříceniny vedla cesta přes louku, kde Dakyho chytla lítací nálada, chňapl klacík a běhal kolem nás jak šílený :o) Naprosto dokonale šťastný pes... Fat ho pozorovala, aniž by ji narušil osobní tempo... už bere vše s nadhledem, přece jen už je to moudrá psí dáma. Domů jsme se dostali kolem 15 hod. příjemně unaveni. Moc děkujeme Matymu za hezkou procházku!!!

Opravdu jen pár foteček z procházky ZDE!!!!

Fat a Daky :o)

 

 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode