Faťa a Daky - září 2011

01.10.2011 21:21

V září bylo až na několik dnů nádherné počasí. Tak jsem všechny volné chvíle trávila se svýma milovanýma zlatíčkama venku. V první polovině září jsme s Connie a Martinem vyrazili do psího výběhu, který se dá velmi dobře využít jako cvičák. Pejsani se vyřádili a Daky zdolal veškeré překážky a udělal mi tím velkou radost.

Třetí víkend v září nás zase vylákalo ven sluníčko. Tentokrát jsem s chlupáči vyrážela sama. Rozhodla jsem se zajet si na procházku do Mariánského údolí. Asi hodinku a půl jsme se procházeli po údolí, udělali jsme pár fotek, Daky se pohrál s kolemjdoucím mladých ridgebackem a pomalu jsme se zase vydali na cestu domů.

Na státní svátek 28.9.2011 jsme vyrazili na výlet s kamarádem Matějem, kterému tímto MOC děkujeme za pěkný výlet. Vyjeli jsme do Rudky. Podívali jsme se na Burianovu rozhlednu, ke vstupu umělé jeskyně Blanických rytířů a udělali si hezké dopoledne a část odpoledne :o) Ve 14 hod. nás Maty vyložil na letišti v Medlánkách, kde jsme měli sraz s Dakyho sestřičkou Arwenkou a její rodinou. Arwenka je nádherná psí slečna a já měla velkou radost, že ji i její páníky po dlouhé době zase vidím. Daky si s Arwenkou krásně hráli, vydováděli se a všichni společně jsme měli moc hezkou procházku. Doufáme, že je zase brzy uvidíme!

Fotečky z průběhu celého září 2011 najdete TADY!

 

 

 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode